Sekretariat
Telefon: 501 670 184
mail: [email protected]
SEKRETARIAT ZAPRASZA W GODZINACH:
PONIEDZIAŁEK 7.00 – 14.00
WTOREK 7.00 – 14.00
ŚRODA 7.00 – 17.00 (Dzień dla rodziców)
CZWARTEK 7.00 -14.00
PIĄTEK: sekretariat nieczynny
W SEKRETARIACIE MOŻECIE PAŃSTWO:
- złożyć pismo na dziennik
(oczywiście możecie również zrobić to drogą mailową na adres [email protected] - umówić spotkanie z Dyrektorem Szkoły – telefonicznie lub mailowo:
[email protected], 501-670-184 - zasięgnąć informacji na temat rekrutacji
Duplikaty legitymacji, nowy kluczyk do szafki szkolnej oraz hasło do Platformy Teams
zasady związane z wydawaniem:
- pobiera się opłatę w wysokości:
duplikat legitymacji szkolnej – 22,00 zł
kluczyk do szafki szkolnej – 25,00 zł
karta szkolna ucznia/opiekuna – 25,00 zł
hasło do Platformy Teams – 5,00 zł
- opłaty za wydanie duplikatów legitymacji szkolnej, nowego kluczyka do szafki lub hasła do Platformy Teams należy opłacić w Sekretariacie.
Szkoła Podstawowa Przystań
ul. Mostowskiego 23/27
91-705 Łódź